SATICI
Ticari unvanı : KİDSANDKODS BİLİŞİM EĞİTİM KURUMLARI SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Adresi : Barbaros Mahallesi, Lale Sokak, Ağaoğlu MyOffice, No:2 İç Kapı No : 13 Ataşehir/İSTANBUL
Telefon : +90 530 660 7123
Satıcı Mersis No : 0562097650200001
Satıcı E-Posta Adresi : info@kidsandkods.com.tr
Çağrı Merkezi: WhatsApp Hattı / +90 530 660 7123
ALICI
Adı – soyadı :
Adresi :
Telefon :
E-Posta:
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'ne uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu Sözleşme'nin konusu; Alıcı'nın, kidsandkods.com.tr alan adlı web sitesinden Satıcı’ya ait Dijital Eğitim Hizmeti/Ders Paketini (Kodlama Dersleri) satın almasına yönelik elektronik olarak sipariş verdiği, Sözleşmede belirtilen niteliklere sahip hizmetin satışı, sunumu ve ifası ile ilgili olarak tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
Satın alınan hizmet, belirlenen hafta sayısı (12, 24 veya 48 hafta) üzerinden zoom aracılığıyla haftada 1 (bir) kez canlı olarak işlenen kodlama derslerini kapsar. Canlı dersler, öğrencilerin sonradan izleyebilmesi için kayıt altına alınır ve Alıcı'nın erişimine sunulan online platforma yüklenir. Reklam amaçlı veli izni olmadan paylaşımda bulunulmaz.
Telafi Dersi Hakkı: Satın alınan Dijital Eğitim Hizmeti kapsamında, öğrencinin elzem durumlarda dersi kaçırması halinde, her 12 (on iki) haftalık ders dönemi için 1 (bir) kez telafi dersi hakkı tanınır. Öğrenci, 12 haftalık dönem başına birden fazla telafi dersi hakkı talep edemez. Alıcı (Veli), belirlenen telafi hakkını aşan durumlarda ekstra telafi dersi talep etmesi halinde, bu ekstra telafi dersinin ücretini ödemeyi kabul ve taahhüt etmiş sayılır.
Alıcı, Sözleşme konusu Dijital Eğitim Hizmeti'nin ilk kullanımından veya sisteme erişim hakkının tanınmasından itibaren işbu Sözleşmede geçen anlaşma koşullarıyla bağlı olduğunu, bu koşulları okumuş ve kabul etmiş sayılır. İşbu hükümleri kabul etmemesi halinde Alıcı, sözleşme konusu hizmetlerden yararlanamaz.
Satıcı tarafından sunulan Dijital Eğitim Hizmeti’nin temel nitelikleri, süresi ve vergiler dâhil toplam satış fiyatı, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanan ön bilgilendirme formu ve siparişin teyit edildiği dijital yazışmalar (WhatsApp, e-posta vb.) ile belirlenmiştir. Taraflarca kabul edilen nihai bedel, Alıcı’ya gönderilen faturada belirtilen tutardır.
Satın Alma Seçenekleri ve Liste Fiyatları:
| Ders Paketi | Fiyat (KDV Dahil) |
|---|---|
| 12 Hafta Eğitim Paketi | 15.599 ₺ |
| 24 Hafta Eğitim Paketi | 28.599 ₺ |
| 48 Hafta Eğitim Paketi | 45.499 ₺ |
Sözleşme Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup Satıcı tarafından satın alınan Dijital Eğitim Hizmeti’nin Alıcı'ya online platform erişiminin ve canlı ders bağlantılarının sağlanmasıyla ifa edilmiş olur.
Dijital Eğitim Hizmeti’nin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli gibi tüm ön bilgiler konusunda Alıcı, bilgi sahibi olduğunu ve sonrasında elektronik ortamda Hizmet’i satın aldığını işbu Sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. Ön Bilgilendirme Formu ve Alıcı adına gönderilecek Hizmet bedelini içerir fatura işbu Sözleşme’nin ayrılmaz parçasıdır.
Hizmet Süresinin Başlangıcı: Öğrencinin belirli bir ders grubuna katılmayı kabul ettiği tarihten itibaren (grup atamasının yapıldığı tarih itibarıyla) satın alınan ders paketinin haftalık süresi (bakiyesi) düşmeye başlar. Bu tarihten sonra öğrencinin derslere fiilen katılması zorunludur; katılmaması halinde ders hakkı kullanılmış sayılır ve herhangi bir iade veya yeni grup talebi kabul edilmez.
Satıcı, hizmet bedelinin ödemesinin gerçekleşmesinden sonra, taahhüt edilen Ders Paketi süresince (12, 24 veya 48 hafta) derslere ve online platforma erişimi taahhüt eder. Satıcı, mücbir sebepler veya dersin ifasını engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu Hizmeti süresi içinde ifa edemez ise, durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde yazılı olarak Alıcı'ya bildirmekle yükümlüdür.
Alıcı, Web sitesinde yer alan Sözleşme konusu Dijital Eğitim Hizmetinin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile ilgili olarak Satıcı tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcılar, Tüketici sıfatıyla talep ve şikâyetlerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerine ve/veya WhatsApp hattı (+90 530 660 7123) aracılığıyla ulaştırabilirler.
Alıcı, hizmete ait ödemenin herhangi bir nedenle banka kayıtlarında iptal edilmesi halinde, Satıcı’nın hizmeti sunma yükümlülüğünden kurtulacağını kabul eder.
Satıcı, Sözleşme konusu Dijital Eğitim Hizmeti’ni Tüketici Mevzuatına uygun olarak, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa kullanım kılavuzları ile Alıcı'ya sunulmasından sorumludur. Satıcı, öğrenci ve veli izinleri alınmaksızın canlı ders kayıtlarını reklam veya tanıtım amaçlı olarak üçüncü kişilerle veya kamuya açık platformlarda paylaşmayacağını taahhüt eder.
İşbu Sözleşme konusu, Dijital Eğitim Hizmeti niteliğinde olup, aşağıdaki özel koşullar çerçevesinde Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerine tabidir.
1. **Sözleşmenin Onaylanması:** Kullanılmakta olan web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verildiği takdirde, Alıcı'ya sunulan ön bilgilendirme formu ve işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi kabul edilmiş sayılır.
2. **Genel Cayma Süresi:** Alıcı, satın aldığı hizmetin ifasına başlanmamış olması şartıyla, sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde Satıcı’ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirimde bulunarak sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
3. **Hizmet Başladıktan Sonra Cayma Hakkı (Özel Koşul):** Alıcı, satın alınan Dijital Eğitim Hizmetinin fiilen başlamasından sonraki ilk 2 (iki) hafta içerisinde (ilk iki canlı ders tamamlanana kadar) hizmetten cayma hakkını kullanabilir ve ödenen bedelin iadesini talep edebilir. Bu sürenin aşılması durumunda, aşağıda belirtilen özel durumlar dışında iade hakkı sona erer.
4. **Cayma Bildirimi:** Cayma hakkının kullanılması için belirlenen süre içinde SATICI' ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması şarttır.
5. **Ödeme Yükümlülüğü:** Alıcı, satın aldığı hizmet bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının hizmeti sunma yükümlülüğü sona erer.
İlk 2 (iki) haftalık cayma süresi sona erdikten veya hizmetin ifasına başlandıktan sonra aşağıdaki koşullar geçerlidir:
1. İadenin Mümkün Olmadığı Durumlar: İlk 2 (iki) haftalık süre geçtikten sonra Alıcı, satın aldığı eğitimi satın aldıktan sonra iptal talebinde bulunamaz. Dijital ürünler hemen erişilebilir hizmetler olması sebebiyle bu süreden sonra iadesi mümkün değildir.
2. Ders Hakkını Devretme: Almaktan imtina etmesi durumunda, Alıcı dilerse kalan ders haklarını başka bir öğrenciye devredebilir. Devir işlemi için Satıcı'ya yazılı bildirimde bulunulması zorunludur.
3. Eğitim Değişikliği Hakkı: Alıcı, iade talep etmesi mümkün olmamakla birlikte, kalan ders haklarının bedeline denk gelecek şekilde başka bir kursa geçiş (eğitim değişikliği) talebinde bulunabilir.
4. Alternatif Uygulama: Eğitim değişikliği veya ders hakkı devri talebinin kabulü halinde SATICI, kupon kodu, hediye kartı, kullanım hakkı gibi yöntemlerle ödemenin denk gelen tutarını aynen ALICI'ya sağlar.
5. Cayma Hakkı Kısıtlaması (Yönetmelik): Aşağıdaki hallerde Yönetmelik gereği cayma hakkı (ilk 2 haftalık sürede dahi olsa) kullanılamaz:
* ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan hizmetler (alıcı adına düzenlenmiş sertifika vb.).
* Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler (online platforma erişim hakkının verilmesi) veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir.
6. Banka Masrafları: ALICI'nın bankasından kaynaklanan masraflar (para transfer ücretleri veya döviz kuru farkları gibi) ALICI ile bankası arasındaki sözleşme ve bankacılık düzenlemeleri tarafından belirlenir. SATICI'nın bu tür masraflardan sorumlu tutulması mümkün değildir.
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi'nin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Alıcının Hizmeti satın aldığı ve ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 68'nci. Maddesinin 1. fıkrasında belirtilen alt ve üst limitler doğrultusunda tüketici talepleri hakkında ilçe/il tüketici hakem heyetleri yetkilidir.
Alıcı'nın, Iyzico veya Banka Havalesi/EFT yoluyla yapmış olduğu ödemelerde temerrüde düşmesi halinde;
• Kredi kartı ile yapılan işlemlerde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır.
• Banka veya finans kuruluşu hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcı'dan talep edebilir ve her koşulda Alıcı'nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı'nın borcu gecikmeli ifasından dolayı satıcının uğradığı zarar ve ziyandan Alıcı sorumlu olacaktır.
İşbu Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, e-mail aracılığıyla yapılacaktır. Alıcı, işbu Sözleşme ‘den doğabilecek ihtilaflarda satıcının resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veri tabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu'nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
13 (on üç) maddeden ibaret bu Sözleşme, Taraflarca okunarak, [tarih girilecek] tarihinde, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir.